.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه جديد انزلي معرفي شد‌

مراسم معارفه امام جمعه جديد انزلي با حضور رؤساي اداره‌ها و مسئولان شهرستان در مصلاي اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش فارس ، امام جمعه جديد بندر انزلي بعد از امروز در مراسم معارفه خود رسيدگي به مشكلات، تامين رفاه و آسايش مردم را امري مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: شرافت، عزت و استقلال ايران اسلامي در گرو تلاش بي‌شائبه مسئولان در همه بخش‌ها است.
حجت‌الاسلام‌‌و‌المسلمين رضا حقيان اظهار داشت: اين اهداف در صورت همكاري و تعامل بين اداره‌ها تحقق مي‌يابد.
وي همچنين افزود: در راستاي ايجاد و ارتقاي صميميت هرچه بيشتر جلساتي را براي شناسايي مشكلات شهري هر دو هفته يك‌بار برگزار مي‌كنيم.
حقيان استفاده از نظرات روحانيت و علماي شهر به عنوان پيوند‌دهنده بين مردم و مسئولان، ديدار هفتگي با خانواده‌هاي شهدا، ديدار و دلجويي از رزمندگان، ايجاد شوراي سياستگذاري مركزي نماز جمعه براي جذب مردم به سوي مساجد و نماز جمعه و همچنين ايجاد كانون انديشه نسل جوان را از برنامه‌هاي خود در زمان تحويل امامت جمعه شهرستان بندرانزلي اعلام كرد.
فرماندار بندرانزلي نيز در اين آيين حضور امام جمعه را سر فصل تازه‌اي براي تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب با رهنمودهاي مقام معظم رهبري در اين شهرستان عنوان كرد.
اسماعيل عبداللهي خاطر نشان كرد: با توجه به شرايطي كه قبل از انقلاب در اين شهرستان حاكم بود، امروزه شاهد ظهور استعدادهاي فراوان در حوزه علم و فرهنگ هستيم.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي اقتصادي و وجود اداره‌هاي كل بنادر و دريانوردي، گمرك، شيلات، منطقه آزاد و ظرفيت‌هاي فرهنگي اين شهرستان، آمادگي خود را براي هرگونه همكاري با حفظ اصول و اقتدار سازماني با امام جمعه انزلي اعلام كرد.
عبداللهي تصريح كرد: ما بايد با اعتقاد و حرمت به جايگاه امام جمعه و با برقراري فضاي مناسب و تعامل دوسويه بين اداره‌ها و امام جمعه، شرايط دخالت را براي افراد سودجو و فرصت‌طلب فراهم نسازيم.
وي تحقق آرمان‌هاي مقام معظم رهبري و اجراي سياست‌هاي دولت را رسالت اداره‌هاي شهرستان عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.